About Me

My photo
Melestarikan sebuah impian...blog ini merupakan satu wadah bagi diri saya untuk menggarap pelbagai genre penulisan dan juga menempatkan pelbagai koleksi warisan budaya melayu yang semakin pupus ditelan zaman..semoga kita dapat sama-sama berkongsi dan mendapat manfaatnya..

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Perjalanan Ini...

Ada waktunya saya seperti tidak percaya  dan yakin bahawa isyarat untuk saya menunaikan haji telah tiba...Sudah cukup bersediakan saya untuk menjadi tetamu Allah? Perasaan takut adakalanya menyelinap di sanubari, maklumlah pelbagai cerita kita dengar mengenai dugaan-dugaan yang diterima ketika berada di sana. Terlepaskah saya dari dugaan-dugaan itu? atau saya mungkin diuji dengan sesuatu yang mungkin tidak mampu saya tanggung...

Jika selama ini saya  boleh redha dengan pelbagai konspirasi, boikot,dengki dan irihati dalam perniagaan kenapa saya perlu risau. Sedangkan perjalanan kali ini adalah untuk menjadi tetamuMu ya Rabbi...Usah bolak balikkan hati ini ya Allah...berikan saya kemudahan dan ketenangan dalam menunaikan perintahMu.Ameen...

0 comments: