About Me

My photo
Melestarikan sebuah impian...blog ini merupakan satu wadah bagi diri saya untuk menggarap pelbagai genre penulisan dan juga menempatkan pelbagai koleksi warisan budaya melayu yang semakin pupus ditelan zaman..semoga kita dapat sama-sama berkongsi dan mendapat manfaatnya..

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kembali Lagi..

Setelah berbulan-bulan lamanya saya tidak berblog.. banyak alasan yang tidak penting, akhirnya saya cuba mulakan lagi. Terasa janggal ketika memulakannya, seperti pertama kali berblog..
Sudah terlalu banyak peristiwa yang sudah saya lalui dan tidak sempat saya ceritakan di sini. Entah sudah berapa banyak idea yang terpaksa diperap dan berkarat lantaran alasan-alasan tak penting itu. Saya berusaha memulakan lagi.

Dalam momen cuti sekolah yang panjang  ini, dengan segala kejernihan  hati , saya meminta maaf buat teman-teman yang selalu mendukung dan memberi dorongan dan buat rakan-rakan blogger yang saban hari berkunjung untuk mendapatkan hal yang itu-itu saja.

0 comments: