About Me

My photo
Melestarikan sebuah impian...blog ini merupakan satu wadah bagi diri saya untuk menggarap pelbagai genre penulisan dan juga menempatkan pelbagai koleksi warisan budaya melayu yang semakin pupus ditelan zaman..semoga kita dapat sama-sama berkongsi dan mendapat manfaatnya..

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Sunyi Sepi

Bila ada yang menegur, kenapa blog maya kirana sunyi sepi sekarang....barulah saya teringat sudah hampir sebulan lebih saya tidak berkunjung ke sini. Seperti biasa sudah pasti kekangan masa dan tugas yang menjadi halangan untuk saya bergiat aktif di sini. Bukan bermakna saya tidak membuka notebook langsung  tetapi hanya menyiapkan hal2 yang berkaitan dengan tugas saya sahaja.

Selain masa yang sentiasa mencemburui, saya juga berhadapan dengan hal-hal yang tidak terduga atau di luar kekuasaan kita semua. Menerima perkhabaran salah seorang kakak diserang angin ahmar atau stroke di kampung, juga menyebabkan saya harus meluangkan sebahagian masa untuk menziarahinya sebagai satu sokongan moral untuknya kembali sihat. Titipan doa tidak pernah lekang di bibir semoga beliau kembali pulih seperti sedia kala...Insyaallah...

0 comments: