About Me

My photo
Melestarikan sebuah impian...blog ini merupakan satu wadah bagi diri saya untuk menggarap pelbagai genre penulisan dan juga menempatkan pelbagai koleksi warisan budaya melayu yang semakin pupus ditelan zaman..semoga kita dapat sama-sama berkongsi dan mendapat manfaatnya..

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sekadar Berkarya

Salam buat semua. Ada yang bertanya kepada saya, adakah cerita-cerita yang saya paparkan di blog ini kisah benar. Mungkin cerita yang saya sampaikan lebih berbentuk cerpen, maka ramai yang beranggapan ianya sekadar nukilan dan khayalan penulis. Tidak saya nafikan cara penyampaian saya lebih terarah kepada penceritaan cerpen atau novel namun sebenarnya inti pati ceritanya adalah hal-hal yang berlaku dalam kehidupan seharian saya. Semuanya adalah kisah benar, cuma saya garap dalam bentuk yang lebih menarik untuk dibaca ..ada ke peminat? :-) maklumlah saya dulu pernah bercita-cita menjadi wartawan tapi tak kesampaian pula.

Mengenai di mana saya bertugas tu..terpaksalah saya rahsiakan. Ini untuk kebaikan semua pihak. Untuk pengetahuan juga, nama watak dalam karya saya bukanlah nama sebenar. Ini untuk mengelakkan salah faham dan juga menjaga kepentingan semua.In Sha Allah, saya hanya berniat untuk mengasah bakat berkarya saya di sini. Ambillah yang baik sebagai teladan dan yang buruk dijadikan sempadan.


0 comments: