About Me

My photo
Melestarikan sebuah impian...blog ini merupakan satu wadah bagi diri saya untuk menggarap pelbagai genre penulisan dan juga menempatkan pelbagai koleksi warisan budaya melayu yang semakin pupus ditelan zaman..semoga kita dapat sama-sama berkongsi dan mendapat manfaatnya..

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tabah dan Kuatkan Semangat..

Jam 3.00 ptg saya dah tercongok depan komputer. Hajat di hati ingin menyambung kisah "Mengapa Ada Dusta episod 3"..nampaknya kisah tersebut bolehlah saya tamatkan setelah semuanya terungkai..bila nak sambung tu ? Saya pun tak dapat berjanji dengan diri saya sendiri..mood sedang lintang pukang kerana sering memikirkan kesihatan adik saya di Johor yang agak tidak stabil ketika ini..

Setiap minggu saya berulang alik dari Perak ke Johor Bahru untuk sentiasa memberinya semangat atas dugaan yang menimpa..Minggu ini saya tidak dapat balik ke sana atas tuntutan kerja yang memerlukan saya untuk menguruskannya..Semoga adik terus tabah dan kuatkan semangat..Kak Maya dan sahabat-sahabat di sini sentiasa mendoakan  adik akan pulih seperti sedia kala..InsyaAllah..


3 comments:

Unknown said...

teimakasih jenguk blog masakan akak yang x seberapa...

haticurio - curioheart said...

Semoga adiknya bertambah stabil dan pulih seperti sedia kala..insyaAllah kita seme same same doa kan.. :)

Maya said...

nampak sedap masakan yg disediakan dan dipaparkan di blog puan..terimakasih juga kerana sudi ziarah ke sini..

terima kasih juga buat hati curio..