About Me

My photo
Melestarikan sebuah impian...blog ini merupakan satu wadah bagi diri saya untuk menggarap pelbagai genre penulisan dan juga menempatkan pelbagai koleksi warisan budaya melayu yang semakin pupus ditelan zaman..semoga kita dapat sama-sama berkongsi dan mendapat manfaatnya..

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Maklumbalas

Saya ada menerima komen dan maklumbalas daripada seorang blogger mengenai blog saya ini..Menurut pandangan beliau secara jujurnya mengatakan bahawa blog saya berkemungkinan besar tidak akan menerima kunjungan yang ramai.

Alasan beliau ialah blog sebegini tidak menarik minat pembaca yang majoritinya adalah mereka yang berusia lingkungan 15-35 tahun. Golongan ini tidak lagi meminati genre sebegini sebagai bahan bacaan dan dianggap sudah ketinggalan zaman. Beliau ada mengesyorkan agar saya menyelitkan pelbagai bahan sampingan lain seperti hal-hal keluarga, pekerjaan atau apa saja artikel yang majoriti pembaca inginkan. Pandangan ikhlas beliau itu amat saya hargai dan berbanyak terima kasih saya ucapkan.

Walaupun pandangan beliau itu benar tetapi bagi diri saya sendiri blog popular bukanlah menjadi isu besar dan matlamat pembinaan blog ini. Bagi saya kepuasan dapat mencapai apa yang saya inginkan melebihi segalanya...Biarlah blog saya kekal begini....

2 comments:

crab said...

Tahniah.
1 usaha yg bagus. Kekalkan prinsip. Info yg diberi cukup menarik.

Maya said...

Terima kasih kepada saudara/saudari crab yang sudi melawat blog saya...