About Me

My photo
Melestarikan sebuah impian...blog ini merupakan satu wadah bagi diri saya untuk menggarap pelbagai genre penulisan dan juga menempatkan pelbagai koleksi warisan budaya melayu yang semakin pupus ditelan zaman..semoga kita dapat sama-sama berkongsi dan mendapat manfaatnya..

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Paparan Umum

Hari ini saya memaparkan  koleksi-koleksi  yang didraf selama ini. Mungkin sebelum ini saya masih kurang berkeyakinan untuk menjadikannya bacaan umum. Mungkin juga selepas ini saya akan lebih giat dan aktif menjadikan blog ini satu warisan peribadi untuk anak cucu sendiri...

Buat masa ini saya sedang dalam proses mendraf dan  menyiapkan sebuah cerpen yang bertajuk " Aku Bukan Boneka". Tajuk ini mungkin akan berubah mengikut kesesuaian apabila siap nanti. Cerpen ini berkisar mengenai permasalahan yang berlaku dalam sebuah keluarga. Agak mengujakan jugakan...tunggulah InsyaAllah akan muncul nanti...

Seandainya terdapat kesilapan dalam artikel-artikel atau karya yang ditulis oleh saya bolehlah teman-teman seperjuangan menegurnya untuk kebaikan bersama. Segala komen amatlah dihargai...

0 comments: