About Me

My photo
Melestarikan sebuah impian...blog ini merupakan satu wadah bagi diri saya untuk menggarap pelbagai genre penulisan dan juga menempatkan pelbagai koleksi warisan budaya melayu yang semakin pupus ditelan zaman..semoga kita dapat sama-sama berkongsi dan mendapat manfaatnya..

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pilihan Bahasa

Saya baru saja menerima email daripada seorang rakan blogger yang mencadangkan kepada saya supaya meletakkan 'gadget' pilihan bahasa di dalam blog saya. Ini akan memberi peluang kepada lebih ramai pembaca dari pelbagai bangsa dan negara untuk memahami apa yang tertera di dalam blog kita.

Sepertinya saya mempunyai angan-angan yang terlalu besar tetapi apa salahnya mempunyai impian untuk menyebar luaskan apa yang ada di negara kita kepada orang lain...Mungkin ada sesuatu yang menarik untuk diketahui oleh mereka di sini...Terima kasih kepada rakan yang sudi memberikan maklumat dan berkongsi ilmu dengan saya di sini...

0 comments: